ponnygaloppen

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Slut på idéer...

Av ponylovers - 29 mars 2011 17:30

Vaad ska jag skriva om??

jag har ingen aning, har ni nån idé om vad ni vill läsa om så komentera :)

Komentarerna från anmälningen av tävlingen kommer upp när tävlingen är avslutad,

så tro inte att vi har missat din komentar för denna tävlingen gör oss bara mer peppad på att blogga och hoppas att ni börjar läsa och kommentera mera :D

hoppas ni har haft en bra dag :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ponylovers - 18 april 2011 00:11

Hej! Nu har vi bytt till blogg.se i stället så här kommer länken till den   http://mysponnys.blogg.se/ Hoppas ni fortsätter kålla bloggen ps. var tvugna att byta namn för det gick inte att ha ponnygaloppen där det var typ upptaget    ...

Av ponylovers - 17 april 2011 00:11


Jag är med och tävlar om ett par treton stövlar från SKRH.blogg.se     ...

Av ponylovers - 16 april 2011 13:21


Här kommer filmerna från igår, klippte ihop alla istället för att ladda upp alla var för sig ;)     Och här är 3 bilder :)             Haha fail xD     ...

Av ponylovers - 16 april 2011 13:06

Hejsan! Nu skall jag dra upp till stallet, skall ge hästarna middag idag:) Vet inte riktigt vad jag skall göra men vi kommer nog på nått jag och Brankie :D   Bjuder på en bild från när jag gick på ridskola det är jag som går sist :D    ...

Av ponylovers - 16 april 2011 12:57

Hej! Nu har vi dragit vinnaren av grimman och vinnaren är.... Melle från http://www.Ponnieryttarna.bloggplatsen.se Stort GRATTIS!!! Önskar      Ps.Tack till alla dom var med och tävlade :) ...

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder
 Filmer
 hiss/diss
 outfits
 vad vi gör när vi rider
 annat ( komentera vad )

Brankie

Jag (Cassie) hyr Brankie 4 dagar i veckan Brankie är lite anorlunda han har sina bra och dåliga dagar så hur det går när jag är där beror helt på Brankie.

Brankie är en maxad D ponny han är 147-148 cm i mank höjd.

Brankie är en väldigt pig 21 åring eller kanske inte så pig när vi rider men annars är han pig   

 

   

 

       

Hillevi

Hillevi är min (Annas) hyrhäst, hon är född år 1995.

Hon har färgen "BRUN" med en lite stjärna i pannan.

Hillevi är 142.

Hillevi är lite speciel, det är mycket häst i henne och hon är en fin dessyrponny :)

 

  

      

           

//Anna & Hillevi <3

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år som ÄÄÄLLLSSSKKKAAARRR hästar :D vi har varsin hyrhäst
Cassie-Brankie
Anna-Hillevi :D
hoppas att du gillar bloggen och glöm inte... KOMMENTERA!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Anna

Här är jag Anna.

Jag är 13 år och bor nära Göteborg :)

Jag har Hillevi 2 dagar i veckan och hjälper även till men Frakki som är en islandshäst.

Förutom att Rida så går jag i skolan, sitter vid datorn och är med kompisar xD

Jag gillar att pyssla men det blir inte av så ofta.

Ja nått mer?

Jag har en katt och en kanin :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards