ponnygaloppen

Alla inlägg under februari 2011

Av ponylovers - 28 februari 2011 21:03

                                                                   

    

GHS

Av ponylovers - 28 februari 2011 19:52

Fler bilder från GHG kommer om ca 1,5-2 timmar.

orkar inte redigera dom för då kommer det ta minst en timma extra...

moste bara ladda upp dom först men det kan ta ett tag det är 33 bilder ;)


  

Av ponylovers - 28 februari 2011 18:52

Jag har nu kommit hem från hööks och så har jag ätit lite :)

Jag köpte ett nos och nackludd till grimman som jag köpte på GHS i lördags :)


 


pris: Grimma:49:- nos/nackludd: 39:-

Nosluddet var mjuukt :)

hoppas att det passar bra på hillevi.

kommer inlägg när jag har testat den ;)


Funderade på att köpa en tröja också, men jag gjorde aldrig det, jag väntar till senare sitället :)


   

Av ponylovers - 28 februari 2011 16:44

ska snart ner till hööks men Nellie:)

tenkte kolla om det finns nått nosludd till grimman att köpa där :)

ska väll ta och kolla på annat också.

ska kika in på hemmsidan om det är något specielt som jag ska kolla efter :)


om jag köper nått kommer det bilder senare och så kanske det kommer fler bilder från i lördags för det var ju lååååångt ifrån alla xD


  

Av ponylovers - 28 februari 2011 15:04

Nu äter jag glass :)


  

Nu moste jag skriva min bokresension som vi ska redovis imon -.-

Jag har läst "Vad mina vänner inte vet".

Jag tycker att den är väldigt bra och just nu håller  jag på att läsa del 2

"Vad min flickvän inte vet" också den är väldigt bra :)

Men nu moste jag fixa resensionen så jag kan göra nått senare idag också ;)


  

Av ponylovers - 27 februari 2011 22:43

Haloj!

Glömde skriva i går men i går red vi ut vi trava och

skritta mäst men vi fick facktiskt in lite galopp med :D

Idag pyslade jag bara om honom han var lite små

sur i början ända tills jag tog fram morötterna hahaha xD

Tog tyvärr inga bilder :(


Ha det bra

  



Av ponylovers - 27 februari 2011 21:39

Här kommer NÅGRA utav bilderna, kommer kanske fler imon :)


                                  Haha diggar hans hoppteknik ;) inte bästa bilden kanske men :P

                               lotterihästen                   

  

Av ponylovers - 27 februari 2011 21:03

Jupp idag har jag städat i mitt rum xD

kanske inte så intresant?? :P

haha, men jaja.

jag har kollat på gbg horse show på svt-play också.

sjuukt skoj att Angelica Augustsson van hoppningen idag :D

det var spennande att följa hur det gick för de abdra som tävlade, och det var ju inte långt ifrån en andraplats. 

Tur att hon lyckades ta hem vinsten :)

Bilderna från igår kommer upp snart ska bara redigera dom och så :)


  

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder
 Filmer
 hiss/diss
 outfits
 vad vi gör när vi rider
 annat ( komentera vad )

Brankie

Jag (Cassie) hyr Brankie 4 dagar i veckan Brankie är lite anorlunda han har sina bra och dåliga dagar så hur det går när jag är där beror helt på Brankie.

Brankie är en maxad D ponny han är 147-148 cm i mank höjd.

Brankie är en väldigt pig 21 åring eller kanske inte så pig när vi rider men annars är han pig   

 

   

 

       

Hillevi

Hillevi är min (Annas) hyrhäst, hon är född år 1995.

Hon har färgen "BRUN" med en lite stjärna i pannan.

Hillevi är 142.

Hillevi är lite speciel, det är mycket häst i henne och hon är en fin dessyrponny :)

 

  

      

           

//Anna & Hillevi <3

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år som ÄÄÄLLLSSSKKKAAARRR hästar :D vi har varsin hyrhäst
Cassie-Brankie
Anna-Hillevi :D
hoppas att du gillar bloggen och glöm inte... KOMMENTERA!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Anna

Här är jag Anna.

Jag är 13 år och bor nära Göteborg :)

Jag har Hillevi 2 dagar i veckan och hjälper även till men Frakki som är en islandshäst.

Förutom att Rida så går jag i skolan, sitter vid datorn och är med kompisar xD

Jag gillar att pyssla men det blir inte av så ofta.

Ja nått mer?

Jag har en katt och en kanin :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards