ponnygaloppen

Alla inlägg under januari 2011

Av ponylovers - 3 januari 2011 22:01

Heej!

Blir ett kort inlägg och massa bilder i dag 

men om ni har någon fråga eller något tips

så maila gärna oss.

ponnygaloppen@live.se


 

Brankie när jag hämmtar honom från sommar hagen :)




 

Jag och Brankie galopperar i höstas



Jag och Brankie i höstas :D



    

Jag och brankie <3



   

Brankie i sommar hagen <33



 





<333  



Jag och Brankie i snön <333


     

...

Av ponylovers - 3 januari 2011 18:19

Nu har min kusin åkt hem

Jag tänkte försöka komma på något som man kan skriva om något specielt, typ som hiss och diss, om du har någon ide vad vi kan ha på bloggen så kommentera gärna :)

hoppas att ni följer bloggen och om ni tycker att det är något vi ska förbättra så gör vi allt för att du ska stanna kvar som läsare på bloggen :)


   Bild på mig och Hillevi när vi hoppar den 30/9 2010 ser ut som om det ska gå bra men... nej hon vägrar vet inte om jag ramlar av eller sitter kvar, hon vägrade nämligen 2 gånger första ramlade jag av och andra satt jag kvar, sen kom hon över med ett jätte skutt vilket jag inte var beredd på så jag ramlade av och bröt armen och fick inte rida på 8 veckor... *suck*


   

Av ponylovers - 3 januari 2011 15:30

just nu har vi 36 besökare idag, hoppas hoppas att det blir fler.


Jag är nu med min kusin Eva som har sovit över. för att hon ska få det lite roligare så tänkte jag bara göra ett kort inlägg, imon ska jag och Cassie till Brankie och ta lite bilder också. sen ska vi till hööks och titta lite, kanske köper nått också? behöver värkligen ridhandskar :S

vi ska börja med en sak som är att om man köper något (innom hästvärden då) så lägger man ut en fin bild som man tagit själv och sen skriver pris, butik med mera, vi ska göra en lista på vad som ska vara med imon också :) 


  


jag hissar dessa rykt väskor för dom värkar så himmla smarta att ha i staller man slipper dom där hårda och otympliga plastlådorna :D


  

Av ponylovers - 3 januari 2011 00:49

Hej alla!

Nu har vi skapat en omröstning så rösta

gärna på vilken hästras ni föredrar.


Här kommer en bil på när jag och brankie

hoppar.

Bilden är inte så bra!


  


  


Av ponylovers - 3 januari 2011 00:00

Hej


Idag har vi haft 95 besökare :D jippie

hoppas att ni förtsätter att läsa våran blogg

det skulle vara väldigt kul

synd att det inte blev 100 :( men det va kul att det blev 95 iallafall :D

  

det står 94 men det blev 95 precis innan dagen tog slut :)


        

Av ponylovers - 2 januari 2011 18:33

Heej alla!

Idag har det inte hänt så mycket men jag har ridit det var ett tag sedan för brankie har varit sjuk men nu är han så frisk han kan. Vi red ut och

Brankie tyckte det var jätte kul att springa av sig efter att ha vilat ett rätt långt tag.


Ååå vad jag längtar till sommarn!!

Här kommer en Sommar bild med mig och Brankie <3



  

Av ponylovers - 2 januari 2011 13:07

Hej nu är min kusin här så jag tänkte inte göra något speciellt långt inglägg.

jag har inte varit i stallet så här kommer en Hiss :D


  


  


Jag hissar RIDOVERALLER stort för dom så himmla sköna och varma att ha på vintern, man slipper också att krångla med ridbyxor eftersom att ridoverallen är på utsidan. jag använder vanliga mjukisbyxer under :D


  

Av ponylovers - 2 januari 2011 02:33

Hej nu ska jag sova :)

på torsdag ska Cassie med mig till stallet och förhoppningsvis ta kort när jag rider om det inte är för mörkt :)

så ska hon filma lite också.

här kommer en bild när jag hoppar Hillevi

  



  

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder
 Filmer
 hiss/diss
 outfits
 vad vi gör när vi rider
 annat ( komentera vad )

Brankie

Jag (Cassie) hyr Brankie 4 dagar i veckan Brankie är lite anorlunda han har sina bra och dåliga dagar så hur det går när jag är där beror helt på Brankie.

Brankie är en maxad D ponny han är 147-148 cm i mank höjd.

Brankie är en väldigt pig 21 åring eller kanske inte så pig när vi rider men annars är han pig   

 

   

 

       

Hillevi

Hillevi är min (Annas) hyrhäst, hon är född år 1995.

Hon har färgen "BRUN" med en lite stjärna i pannan.

Hillevi är 142.

Hillevi är lite speciel, det är mycket häst i henne och hon är en fin dessyrponny :)

 

  

      

           

//Anna & Hillevi <3

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år som ÄÄÄLLLSSSKKKAAARRR hästar :D vi har varsin hyrhäst
Cassie-Brankie
Anna-Hillevi :D
hoppas att du gillar bloggen och glöm inte... KOMMENTERA!!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Anna

Här är jag Anna.

Jag är 13 år och bor nära Göteborg :)

Jag har Hillevi 2 dagar i veckan och hjälper även till men Frakki som är en islandshäst.

Förutom att Rida så går jag i skolan, sitter vid datorn och är med kompisar xD

Jag gillar att pyssla men det blir inte av så ofta.

Ja nått mer?

Jag har en katt och en kanin :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards